InPersonal

The February Edit

Ah, February. The month full with so many events associated with love and families. Plus, it’s the beginning of 2018 for some, like me. I truly enjoy February; probably because it was so much fun and I hardly done any work. What a great month. Hopefully March will be more awesome. Amen to that! #ohyeah

What’s up February? What’s exciting?

  • My little brother got engaged to his beautiful girlfriend! I had a fun time (or mostly my little sister LOL) decorating the “hantaran” or gifts. I doze off after 10 PM HAHAHA
  • Celebrate Valentine’s day with B a day later. Even though we are no longer in long distance relationship, we are still busy with our daily life and works. Plus, we both agreed that Valentine’s day is so overrated. Though we still enjoy fancy dinner at The Glass @ Suria Sabah. #fancyhypocrite
  • Watch the “Black Panther” movie after dinner. Its was a great movie and we rate 9/10.
  • For Chinese New Year celebration, we went back to B’s hometown at Pitas. It was awesome catching up with all relatives and getting all the red packets. HAHA

Could it be the last red packet that we will receive this year and no more next year? Hah, no one know except God. Lets just pray for the best!

Spend – a – lot – of – ME – time and I’m loving every moment of it!

  • One of my theme in February is to spend some “me time” alone either shopping or enjoy some Coffee’s break. Plus, I love spending my Coffee break with reading. I’m currently reading Soulful Simplicity by Courtney Carver and I love it! Absolutely enjoy reading about simplicity and minimalist lifestyle these days.
  • I had Sushi’s date with my little sister twice last month. I was on sick leave and annual leave at the same time. We then decided to meet up for late lunch slash early dinner after she finished her class. While, the second date was because she have a free afternoon so I dragged her to help me pick present for B (and something for myself LOL).
  • Birthday gift surprise for B!Β Actually I bought the gift after his birthday because I don’t want him to suspect anything. I’m so happy that he love his birthday gift! For his birthday on 27th, we had a simple celebration. This was my first time celebrating birthday with B after being in relationship for 2 years. Long distance sucks and I’m beyond grateful that we are no longer in long distance relationship.
  • Oh, on the same day, I got myself an eyelash extension. I’m quite happy with the result and it helped so much getting ready in the morning as I only focus on ’em brows and lips. Will I get eyelashes extension again? Yep. It’s a great investment that not only save my money from buying mascara and eyeliner but also save so much time.

I’m thankful and grateful for all the good things that had happened last month. God has blessed me with a great partner, supportive family and friends. I wish to improve more in March and work harder toward my goal this year. Let it be personal goal or family matter. Of course, I wish nothing but only the best for all of you as well. May we all enjoy what March got to offer us, yeah? xo

You may also like

12 Comments

  • jesssjustine

    Can’t wait for my lash extension appoinment end of april! Takut pula nda ngam sma muka sy!!

    March 12, 2018 at 7:01 PM Reply
    • Frydolina Fay

      Ngam tu bebeh. hehe minta yang “natural’ supaya x nampak over hehe make your makeup routine much more easier daily πŸ™‚

      March 13, 2018 at 5:33 AM Reply
  • Massy

    Oh eyelash extensions, bulu mata palsu pun se nda berani pasang coz it makes me sleepy when I had em on lol. Neways, March will be great πŸ€— I always wanted to do the alonw time reading but I think I have attention problem when it comes to reading super long text. Help!

    March 6, 2018 at 7:47 AM Reply
    • Frydolina Fay

      HAHAHAHA Bulu mata palsu is heavy! I also don’t like wearing them. The current eyelashes extension I got kan, feel like my real lashes haha so much better. HAHAH Avoid noises, its helped to focus (I think). πŸ™‚

      March 6, 2018 at 8:18 AM Reply
  • Emmitchell M. Sung

    Eee siok eyelash extensions hihi tp sya malu la try πŸ˜‚ x mcm takut2 ka mau cuci muka? Hahaha soalan pelik!

    March 6, 2018 at 5:38 AM Reply
    • Frydolina Fay

      Mula2 macam takut2 juga hahahaha…aneh feeling dia sebab ko ada extra bulu mata hahhahah tapi so far ok juga la..hahahhahaha sy pun try2 saja konon, sy ingat susah la sangat sma leceh tapi ok juga ni hehe

      March 6, 2018 at 5:54 AM Reply
      • Emmitchell M. Sung

        Haha sbab aunt sya dlu prnah buat kan skali tu pndai gugur trmasuk la eyelash asal dia..trus sya takut2 πŸ˜‚πŸ˜‚

        March 6, 2018 at 8:15 PM Reply
        • Frydolina Fay

          HAHA Tu extension kena lekat di eyelashes yang real kan, jadi kalau eyelash original gugur, dia pun ikut hehe memang bulu mata pandai gugur2 hehe

          March 7, 2018 at 5:26 AM Reply
  • beatyjohn

    nnt sa pun mau try eyelash extension..

    March 5, 2018 at 9:17 PM Reply
    • Frydolina Fay

      Iyaa..try lah, sy minta yang natural looking saja..tapi memang senang la mau bersiap hahah x payah lagi mau aim2 bikin eyeliner haha

      March 5, 2018 at 9:19 PM Reply
      • beatyjohn

        hihi tp sa mau p mana kan pakai eyelash ext segala πŸ˜‚πŸ˜‚

        March 8, 2018 at 4:29 PM Reply
        • Frydolina Fay

          hehehe bulih bah tu bikin feeling lawa lawa..hehe

          March 8, 2018 at 4:32 PM Reply

    LEAVE A REPLY

    %d bloggers like this: